{"status":"ok","message-type":"work","message-version":"1.0.0","message":{"indexed":{"date-parts":[[2025,12,30]],"date-time":"2025-12-30T22:30:13Z","timestamp":1767133813544,"version":"build-2238731810"},"reference-count":0,"publisher":"American Medical Association (AMA)","issue":"9","content-domain":{"domain":[],"crossmark-restriction":false},"short-container-title":["Arch Intern Med"],"published-print":{"date-parts":[[1980,9,1]]},"DOI":"10.1001\/archinte.1980.00330200123036","type":"journal-article","created":{"date-parts":[[2011,11,28]],"date-time":"2011-11-28T22:32:02Z","timestamp":1322519522000},"page":"1247","source":"Crossref","is-referenced-by-count":0,"title":["Polyendocrine Deficiency Syndrome"],"prefix":"10.1001","volume":"140","author":[{"given":"Urs","family":"Schwarz","sequence":"first","affiliation":[],"role":[{"role":"author","vocabulary":"crossref"}]}],"member":"10","container-title":["Archives of Internal Medicine"],"original-title":[],"language":"en","link":[{"URL":"http:\/\/jamanetwork.com\/journals\/jamainternalmedicine\/fullarticle\/600264","content-type":"unspecified","content-version":"vor","intended-application":"similarity-checking"}],"deposited":{"date-parts":[[2016,12,17]],"date-time":"2016-12-17T01:42:01Z","timestamp":1481938921000},"score":1,"resource":{"primary":{"URL":"http:\/\/archinte.jamanetwork.com\/article.aspx?doi=10.1001\/archinte.1980.00330200123036"}},"subtitle":["Occurrence in a Patient With Depressed IgA Titers Receiving Phenytoin"],"short-title":[],"issued":{"date-parts":[[1980,9,1]]},"references-count":0,"aliases":["10.1001\/archinte.140.9.1247"],"journal-issue":{"issue":"9","published-print":{"date-parts":[[1980,9,1]]}},"URL":"https:\/\/doi.org\/10.1001\/archinte.1980.00330200123036","relation":{},"ISSN":["0003-9926"],"issn-type":[{"value":"0003-9926","type":"print"}],"subject":[],"published":{"date-parts":[[1980,9,1]]}}}