{"status":"ok","message-type":"work","message-version":"1.0.0","message":{"indexed":{"date-parts":[[2026,9,26]],"date-time":"2026-09-26T01:20:29Z","timestamp":1790385629847,"version":"4.1.0"},"reference-count":0,"publisher":"American Medical Association (AMA)","issue":"8","content-domain":{"domain":[],"crossmark-restriction":false},"short-container-title":["JAMA"],"published-print":{"date-parts":[[2013,8,28]]},"DOI":"10.1001\/jama.2013.276938","type":"journal-article","created":{"date-parts":[[2013,8,28]],"date-time":"2013-08-28T01:30:51Z","timestamp":1377653451000},"page":"785","source":"Crossref","is-referenced-by-count":12,"title":["FDA: Acetaminophen May Trigger Serious Skin Problems"],"prefix":"10.1001","volume":"310","author":[{"given":"Bridget M.","family":"Kuehn","sequence":"first","affiliation":[],"role":[{"vocabulary":"crossref","role":"author"}]}],"member":"10","container-title":["JAMA"],"original-title":[],"language":"en","link":[{"URL":"http:\/\/jamanetwork.com\/journals\/jama\/fullarticle\/1733715","content-type":"unspecified","content-version":"vor","intended-application":"similarity-checking"}],"deposited":{"date-parts":[[2016,12,15]],"date-time":"2016-12-15T18:35:01Z","timestamp":1481826901000},"score":1,"resource":{"primary":{"URL":"http:\/\/jama.jamanetwork.com\/article.aspx?doi=10.1001\/jama.2013.276938"}},"subtitle":[],"short-title":[],"issued":{"date-parts":[[2013,8,28]]},"references-count":0,"journal-issue":{"issue":"8","published-print":{"date-parts":[[2013,8,28]]}},"URL":"https:\/\/doi.org\/10.1001\/jama.2013.276938","relation":{},"ISSN":["0098-7484"],"issn-type":[{"value":"0098-7484","type":"print"}],"subject":[],"published":{"date-parts":[[2013,8,28]]}}}