{"status":"ok","message-type":"work","message-version":"1.0.0","message":{"indexed":{"date-parts":[[2025,12,30]],"date-time":"2025-12-30T22:33:26Z","timestamp":1767134006213,"version":"build-2238731810"},"reference-count":0,"publisher":"American Medical Association (AMA)","issue":"10","content-domain":{"domain":[],"crossmark-restriction":false},"short-container-title":["JAMA"],"published-print":{"date-parts":[[1971,9,6]]},"DOI":"10.1001\/jama.1971.03190100069019","type":"journal-article","created":{"date-parts":[[2011,12,1]],"date-time":"2011-12-01T01:21:45Z","timestamp":1322702505000},"page":"1387","source":"Crossref","is-referenced-by-count":23,"title":["Methadone Overdose"],"prefix":"10.1001","volume":"217","author":[{"given":"David W.","family":"Fraser","sequence":"first","affiliation":[],"role":[{"role":"author","vocabulary":"crossref"}]}],"member":"10","container-title":["JAMA"],"original-title":[],"language":"en","link":[{"URL":"http:\/\/jamanetwork.com\/journals\/jama\/fullarticle\/338925","content-type":"unspecified","content-version":"vor","intended-application":"similarity-checking"}],"deposited":{"date-parts":[[2016,12,15]],"date-time":"2016-12-15T22:21:12Z","timestamp":1481840472000},"score":1,"resource":{"primary":{"URL":"http:\/\/jama.jamanetwork.com\/article.aspx?doi=10.1001\/jama.1971.03190100069019"}},"subtitle":["Illicit Use of Pharmaceutically Prepared Parenteral Narcotics"],"short-title":[],"issued":{"date-parts":[[1971,9,6]]},"references-count":0,"aliases":["10.1001\/jama.217.10.1387"],"journal-issue":{"issue":"10","published-print":{"date-parts":[[1971,9,6]]}},"URL":"https:\/\/doi.org\/10.1001\/jama.1971.03190100069019","relation":{},"ISSN":["0098-7484"],"issn-type":[{"value":"0098-7484","type":"print"}],"subject":[],"published":{"date-parts":[[1971,9,6]]}}}