{"status":"ok","message-type":"work","message-version":"1.0.0","message":{"indexed":{"date-parts":[[2026,6,5]],"date-time":"2026-06-05T01:51:03Z","timestamp":1780624263411,"version":"3.54.1"},"reference-count":0,"publisher":"Georg Thieme Verlag KG","content-domain":{"domain":[],"crossmark-restriction":false},"short-container-title":["Pharmacopsychiatry"],"published-print":{"date-parts":[[2004,3]]},"DOI":"10.1055\/s-2004-815512","type":"journal-article","created":{"date-parts":[[2004,3,30]],"date-time":"2004-03-30T08:28:15Z","timestamp":1080635295000},"page":"65-69","source":"Crossref","is-referenced-by-count":5,"special_numbering":"1","title":["Cardiac Adverse Effects Associated with Psychotropic Drugs"],"prefix":"10.1055","volume":"37","member":"194","container-title":["Pharmacopsychiatry"],"original-title":[],"language":"en","link":[{"URL":"http:\/\/www.thieme-connect.de\/products\/ejournals\/pdf\/10.1055\/s-2004-815512.pdf","content-type":"unspecified","content-version":"vor","intended-application":"similarity-checking"}],"deposited":{"date-parts":[[2017,5,23]],"date-time":"2017-05-23T06:38:37Z","timestamp":1495521517000},"score":1,"resource":{"primary":{"URL":"http:\/\/www.thieme-connect.de\/DOI\/DOI?10.1055\/s-2004-815512"}},"subtitle":[],"short-title":[],"issued":{"date-parts":[[2004,3]]},"references-count":0,"URL":"https:\/\/doi.org\/10.1055\/s-2004-815512","relation":{},"ISSN":["0936-9528","1439-0795"],"issn-type":[{"value":"0936-9528","type":"print"},{"value":"1439-0795","type":"electronic"}],"subject":[],"published":{"date-parts":[[2004,3]]}}}