{"status":"ok","message-type":"work","message-version":"1.0.0","message":{"indexed":{"date-parts":[[2026,7,8]],"date-time":"2026-07-08T20:26:59Z","timestamp":1783542419155,"version":"3.55.0"},"reference-count":0,"publisher":"Kare Publishing","content-domain":{"domain":[],"crossmark-restriction":false},"short-container-title":["North Clin Istanbul"],"DOI":"10.14744\/nci.2015.82574","type":"journal-article","created":{"date-parts":[[2016,5,24]],"date-time":"2016-05-24T15:02:16Z","timestamp":1464102136000},"source":"Crossref","is-referenced-by-count":1,"title":["Priapism Associated with the Addition of Risperidone to Methylphenidate Monotherapy: A Case Report"],"prefix":"10.14744","author":[{"given":"Hatice","family":"Unver","sequence":"first","affiliation":[],"role":[{"vocabulary":"crossref","role":"author"}]}],"member":"5966","published-online":{"date-parts":[[2016]]},"container-title":["Northern Clinics of Istanbul"],"original-title":[],"link":[{"URL":"https:\/\/www.journalagent.com\/nci\/pdfs\/NCI-82574-CASE_REPORT-UNVER.pdf","content-type":"unspecified","content-version":"vor","intended-application":"similarity-checking"}],"deposited":{"date-parts":[[2023,5,9]],"date-time":"2023-05-09T19:08:07Z","timestamp":1683659287000},"score":1,"resource":{"primary":{"URL":"https:\/\/www.journalagent.com\/nci\/pdfs\/NCI-82574-CASE_REPORT-UNVER.pdf"}},"subtitle":[],"short-title":[],"issued":{"date-parts":[[2016]]},"references-count":0,"URL":"https:\/\/doi.org\/10.14744\/nci.2015.82574","relation":{},"ISSN":["2148-4902"],"issn-type":[{"value":"2148-4902","type":"print"}],"subject":[],"published":{"date-parts":[[2016]]}}}