{"status":"ok","message-type":"work","message-version":"1.0.0","message":{"indexed":{"date-parts":[[2026,5,10]],"date-time":"2026-05-10T14:10:11Z","timestamp":1778422211736,"version":"3.51.4"},"reference-count":0,"publisher":"Armed Forces Medical Services","issue":"2","content-domain":{"domain":[],"crossmark-restriction":false},"short-container-title":["NSJ"],"published-print":{"date-parts":[[2015,4]]},"DOI":"10.17712\/nsj.2015.2.20140769","type":"journal-article","created":{"date-parts":[[2015,4,12]],"date-time":"2015-04-12T08:41:45Z","timestamp":1428828105000},"page":"167-169","source":"Crossref","is-referenced-by-count":7,"title":["Another cause of headache after epidural injection"],"prefix":"10.17712","volume":"20","author":[{"given":"Jamil S.","family":"Anwari","sequence":"first","affiliation":[],"role":[{"role":"author","vocabulary":"crossref"}]},{"given":"Abdulaziz A.","family":"Hazazi","sequence":"additional","affiliation":[],"role":[{"role":"author","vocabulary":"crossref"}]}],"member":"56029","published-online":{"date-parts":[[2020,11,13]]},"container-title":["Neurosciences"],"original-title":[],"language":"en","link":[{"URL":"https:\/\/syndication.highwire.org\/content\/doi\/10.17712\/nsj.2015.2.20140769","content-type":"unspecified","content-version":"vor","intended-application":"similarity-checking"}],"deposited":{"date-parts":[[2026,5,10]],"date-time":"2026-05-10T13:43:50Z","timestamp":1778420630000},"score":1,"resource":{"primary":{"URL":"https:\/\/nsj.researchcommons.org\/journal\/vol20\/iss2\/12"}},"subtitle":[],"short-title":[],"issued":{"date-parts":[[2015,4]]},"references-count":0,"journal-issue":{"issue":"2","published-online":{"date-parts":[[2020,11,13]]},"published-print":{"date-parts":[[2015,4]]}},"alternative-id":["10.17712\/nsj.2015.2.20140769"],"URL":"https:\/\/doi.org\/10.17712\/nsj.2015.2.20140769","relation":{},"ISSN":["1658-3183"],"issn-type":[{"value":"1658-3183","type":"electronic"}],"subject":[],"published":{"date-parts":[[2015,4]]}}}