{"status":"ok","message-type":"work","message-version":"1.0.0","message":{"indexed":{"date-parts":[[2022,4,5]],"date-time":"2022-04-05T04:46:09Z","timestamp":1649133969091},"reference-count":0,"publisher":"Ecancer Global Foundation","content-domain":{"domain":[],"crossmark-restriction":false},"short-container-title":["ecancer"],"published-print":{"date-parts":[[2009]]},"DOI":"10.3332\/ecancer.2009.147","type":"journal-article","created":{"date-parts":[[2009,8,11]],"date-time":"2009-08-11T06:02:40Z","timestamp":1249970560000},"source":"Crossref","is-referenced-by-count":1,"title":["Long QT syndrome and torsade de pointes after anthracycline chemotherapy"],"prefix":"10.3332","author":[{"given":"N","family":"Colombo","sequence":"first","affiliation":[],"role":[{"role":"author","vocabulary":"crossref"}]}],"member":"1871","container-title":["ecancermedicalscience"],"original-title":[],"link":[{"URL":"http:\/\/ecancer.org\/journal\/3\/pdf\/147-long-qt-syndrome-and-torsade-de-pointes-after-anthracycline-chemotherapy.php","content-type":"unspecified","content-version":"vor","intended-application":"similarity-checking"}],"deposited":{"date-parts":[[2016,12,8]],"date-time":"2016-12-08T09:54:19Z","timestamp":1481190859000},"score":1,"resource":{"primary":{"URL":"http:\/\/ecancer.org\/ecms\/3\/147"}},"subtitle":[],"short-title":[],"issued":{"date-parts":[[2009]]},"references-count":0,"URL":"https:\/\/doi.org\/10.3332\/ecancer.2009.147","relation":{},"ISSN":["1754-6605"],"issn-type":[{"value":"1754-6605","type":"electronic"}],"subject":[],"published":{"date-parts":[[2009]]}}}