{"status":"ok","message-type":"work","message-version":"1.0.0","message":{"indexed":{"date-parts":[[2026,8,18]],"date-time":"2026-08-18T15:30:01Z","timestamp":1787067001525,"version":"build-2736575974"},"reference-count":0,"publisher":"Ovid Technologies (Wolters Kluwer Health)","issue":"3","content-domain":{"domain":[],"crossmark-restriction":false},"short-container-title":["Indian J Pharmacol"],"published-print":{"date-parts":[[2021]]},"DOI":"10.4103\/ijp.ijp_159_18","type":"journal-article","created":{"date-parts":[[2024,5,23]],"date-time":"2024-05-23T15:41:58Z","timestamp":1716478918000},"page":"234","source":"Crossref","is-referenced-by-count":3,"title":["A case report on azathioprine-induced euprolactinemic galactorrhea"],"prefix":"10.4103","volume":"53","author":[{"given":"Deepa","family":"Chaudhary","sequence":"first","affiliation":[],"role":[{"vocabulary":"crossref","role":"author"}]},{"given":"Ratinder","family":"Jhaj","sequence":"additional","affiliation":[],"role":[{"vocabulary":"crossref","role":"author"}]}],"member":"276","container-title":["Indian Journal of Pharmacology"],"original-title":[],"language":"en","deposited":{"date-parts":[[2026,8,18]],"date-time":"2026-08-18T14:56:57Z","timestamp":1787065017000},"score":1,"resource":{"primary":{"URL":"https:\/\/www.ovid.com\/10.4103\/ijp.ijp_159_18"}},"subtitle":[],"short-title":[],"issued":{"date-parts":[[2021]]},"references-count":0,"journal-issue":{"issue":"3","published-print":{"date-parts":[[2021]]}},"alternative-id":["318967"],"URL":"https:\/\/doi.org\/10.4103\/ijp.ijp_159_18","relation":{},"ISSN":["0253-7613"],"issn-type":[{"value":"0253-7613","type":"print"}],"subject":[],"published":{"date-parts":[[2021]]}}}