{"status":"ok","message-type":"work","message-version":"1.0.0","message":{"indexed":{"date-parts":[[2026,8,10]],"date-time":"2026-08-10T19:28:28Z","timestamp":1786390108307,"version":"build-2736575974"},"reference-count":0,"publisher":"Ovid Technologies (Wolters Kluwer Health)","issue":"2","license":[{"start":{"date-parts":[[2017,4,1]],"date-time":"2017-04-01T00:00:00Z","timestamp":1491004800000},"content-version":"tdm","delay-in-days":0,"URL":"http:\/\/creativecommons.org\/licenses\/by-nc\/4.0\/"}],"content-domain":{"domain":[],"crossmark-restriction":false},"short-container-title":[],"published-print":{"date-parts":[[2017,4]]},"DOI":"10.5415\/apallergy.2017.7.2.115","type":"journal-article","created":{"date-parts":[[2017,4,28]],"date-time":"2017-04-28T05:15:13Z","timestamp":1493356513000},"page":"115-118","source":"Crossref","is-referenced-by-count":13,"title":["Anaphylaxis following intralesional triamcinolone acetonide (Kenacort) injection"],"prefix":"10.5415","volume":"7","author":[{"given":"Wannada","family":"Laisuan","sequence":"first","affiliation":[],"role":[{"vocabulary":"crossref","role":"author"}]},{"given":"Chamard","family":"Wongsa","sequence":"additional","affiliation":[],"role":[{"vocabulary":"crossref","role":"author"}]},{"given":"Nizchapha","family":"Dchapaphapeaktak","sequence":"additional","affiliation":[],"role":[{"vocabulary":"crossref","role":"author"}]},{"given":"Malinee","family":"Tongdee","sequence":"additional","affiliation":[],"role":[{"vocabulary":"crossref","role":"author"}]},{"given":"Jidapa","family":"Chatmapanrangsee","sequence":"additional","affiliation":[],"role":[{"vocabulary":"crossref","role":"author"}]},{"given":"Ticha","family":"Rerkpattanapipat","sequence":"additional","affiliation":[],"role":[{"vocabulary":"crossref","role":"author"}]}],"member":"276","container-title":["Asia Pacific Allergy"],"original-title":[],"language":"en","link":[{"URL":"https:\/\/synapse.koreamed.org\/pdf\/10.5415\/apallergy.2017.7.2.115","content-type":"application\/pdf","content-version":"vor","intended-application":"text-mining"},{"URL":"https:\/\/synapse.koreamed.org\/DOIx.php?id=10.5415\/apallergy.2017.7.2.115","content-type":"unspecified","content-version":"vor","intended-application":"text-mining"},{"URL":"https:\/\/www.ovid.com\/01607935-201704000-00009","content-type":"unspecified","content-version":"vor","intended-application":"similarity-checking"}],"deposited":{"date-parts":[[2026,8,10]],"date-time":"2026-08-10T18:43:34Z","timestamp":1786387414000},"score":1,"resource":{"primary":{"URL":"https:\/\/www.ovid.com\/01607935-201704000-00009"}},"subtitle":[],"short-title":[],"issued":{"date-parts":[[2017,4]]},"references-count":0,"journal-issue":{"issue":"2","published-print":{"date-parts":[[2017]]}},"URL":"https:\/\/doi.org\/10.5415\/apallergy.2017.7.2.115","relation":{},"ISSN":["2233-8276"],"issn-type":[{"value":"2233-8276","type":"print"}],"subject":[],"published":{"date-parts":[[2017,4]]}}}