{"status":"ok","message-type":"work","message-version":"1.0.0","message":{"indexed":{"date-parts":[[2025,2,20]],"date-time":"2025-02-20T05:09:04Z","timestamp":1740028144570,"version":"3.37.3"},"reference-count":0,"publisher":"Clinical Laboratory Publications","issue":"02\/2025","content-domain":{"domain":[],"crossmark-restriction":false},"short-container-title":["Clin. Lab."],"published-print":{"date-parts":[[2025]]},"DOI":"10.7754\/clin.lab.2024.240834","type":"journal-article","created":{"date-parts":[[2025,2,19]],"date-time":"2025-02-19T09:02:58Z","timestamp":1739955778000},"source":"Crossref","is-referenced-by-count":0,"title":["A Case of Pseudo Prolactin Elevation Caused by Medication"],"prefix":"10.7754","volume":"71","author":[{"given":"Hong-Gang","family":"Sun","sequence":"first","affiliation":[],"role":[{"role":"author","vocabulary":"crossref"}]},{"given":"Li-Qin","family":"He","sequence":"additional","affiliation":[],"role":[{"role":"author","vocabulary":"crossref"}]},{"given":"Lan-Bing","family":"Liu","sequence":"additional","affiliation":[],"role":[{"role":"author","vocabulary":"crossref"}]}],"member":"4487","container-title":["Clinical Laboratory"],"original-title":[],"language":"en","deposited":{"date-parts":[[2025,2,19]],"date-time":"2025-02-19T09:03:06Z","timestamp":1739955786000},"score":1,"resource":{"primary":{"URL":"http:\/\/www.clin-lab-publications.com\/article\/5126"}},"subtitle":[],"short-title":[],"issued":{"date-parts":[[2025]]},"references-count":0,"journal-issue":{"issue":"02\/2025","published-print":{"date-parts":[[2025]]}},"URL":"https:\/\/doi.org\/10.7754\/clin.lab.2024.240834","relation":{},"ISSN":["1433-6510"],"issn-type":[{"value":"1433-6510","type":"print"}],"subject":[],"published":{"date-parts":[[2025]]}}}